.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مظلومیتی دیگر در ورزش مازندران

ثمربخش: يزداني‌خرم در مجمع قول داده بود يك سرمربي مازندراني انتخاب كند.

رییس هیات کشتی مازندران با اعلام این مطلب افزود: سال گذشته رئيس فدراسيون كشتي كه در مجمع هيات استان حضور داشت، به ما قول داد كه حداقل در يك رده سني، سرمربي را از بين مربيان مازندراني انتخاب كند. نمي‌دانم چه اتفاقاتي رخ داد كه به اين قول عمل نشده و بعدا تصميم گرفتند كه سرمربيان تيم‌ها حتما در تهران ساكن باشند. به اين شكل مربيان سازنده و پرتلاش كه شاگردان زيادي هم دارند، از شرايطي يكسان و برابر برخوردار نيستند. به هر شكل در اين زمينه نه كار دست ماست و نه تصميم‌گيرنده‌ هستيم.

وي تاكيد كرد: با اين وجود، انتخاب محمد طلايي و عليرضا رضايي به عنوان سرمربيان تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان مورد تاييد ماست و همه‌گونه همكاري با آنها خواهيم داشت.
ثمربخش در خصوص اينكه گفته مي‌شود اختلافاتي بين هيات و اداره كل تربيت‌بدني استان وجود دارد، تصريح كرد: مشكلي نداريم. قرار است براي پرداخت بدهي‌هاي‌مان نيز پولي از اداره كل در اختيارمان قرار گيرد. مازندران مشكل فني كه ندارد فقط مي‌ماند بحث مالي كه متاسفانه خود سازمان تربيت‌بدني بودجه لازم را به ادارات كل نداده و با توجه به اينكه استان ما در همه رشته‌هاي ورزشي رشد كرده، نياز به بودجه بيشتري دارد.

رئيس هيات كشتي مازندران در مورد مربيان اين استان كه مسئوليت كميته‌هاي مختلف را به عهده دارند، ادامه داد: اين مربيان ما به صورت رايگان و با تمام وجودشان كار مي‌كنند و توقعي هم ندارند. اگر تيم‌هاي باشگاهي از آنها استفاده نمي‌كنند هيات نقشي در آن ندارد. تيم‌ها وقتي خودشان هزينه مي‌كنند، مربيان‌شان را نيز خودشان انتخاب مي‌كنند. فقط اگر از ما در اين خصوص مشاوره بخواهند مي‌توانيم مربيان مورد نظر، پركار و فعال را به آنها معرفي كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.425 seconds.